Fellestur 19.mai, Harstadrøet
Postet av Anne Grethe Rustad den 10. mai 2026
Bli med på fellestur på nytt kart i Holter. Vi tar rød tur på Harstadrøet og M1 denne kvelden. Møt opp ved parkeringa ved bommen, litt innover Øyungsvegen kl. 18:00. Der treffer du erfarne o-løpere fra GOL som vil guide deg fram til postene.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Anne Grethe Rustad
Ny tur åpner på tirsdag.
14.06.2026
Fellestur 2, tirsdag 9.juni.
06.06.2026
Full fart på åpningsdagen
10.05.2026
Turorienteringsåpning på torsdag 7.mai
05.05.2026
Fire turorienteringsturer åpner i dag
30.04.2026